2015/10/25

#1

 

 Pixka bat berandutu egin zaidan arren, hemen nago asteblogaren lehenengo egunarekin.  Goiz goizean jaiki eta Ezkio- Itsasora abiatu naiz, gelako lagunekin. Arkeologia ikasgaian baserriaren inguruko lan bat jorratzea egokitu zaigu, eta horren adibide nagusi eta zehatzena Ezkioko Igartibeitia baserria dugu.XVI. mendeko Tolare baserria dugu Igartubeiti. Txabola txiki bat izatetik, sagardoa, oihalak eta artoa ereitera igaro zen.Bertako neskak azalpena eman ostean, argazki pila atera ditugu geure lanean jartzeko. Bisitaren ostean, kotxea hartu eta etxerantz abiatu gara. 

          





Arratsaldean askorik ez dut egin, etxeko lan bare bat, goizeko txangoaren nondik norakoak birpasatu,  bideo batzuk ikusi eta maleta prestatu dut. Zortzietako tren geltokira joan naiz, bertan, oso berezia den pertsonan bat zain nuen, irrifar handi batek bere aurpegi osoa betetzen zuen. Besarkada gozo batez agurtu dut. Ordu eta erdiko  bidaia egin ostean, etxera iritsi, maleta desegin eta ohera sartu naiz. Hemen nauzue, kolakau bero bat esku tartean dudala, maindireen goxotasunak magalean, gaurko egunari buruzko gogoeta egiten.Gaurko eguna, nahiko lasaia izan da. Beste behin familia agurtu eta Gasteizruntz abiatu naiz. Asteak guretzat gordeta zer izango duenaren zain...



 

No hay comentarios:

Publicar un comentario