2015/08/01

"HOW TO BE PARISIAN"

KAIXOO!!!! Gaurkoan liburu bitxi batekin natorkizue. Duela gutxi blog batean liburua hau ikusi eta irakurtzeko gogoa sartu zitzaidan, interneten informazioa irakurri eta gero erostea erabaki nuen. Aurreko astean, eguraldi txarra zela eta kotxea hartu eta Donostira joan nintzen. FNAC-en erosi nuen liburua eta berehala irakurtzen hasi. Nire ideia ingelesez irakurtzea zen baina dendan ez zegoenez gazteleraz erosi behar izan nuen. Liburuaren izenburua “ How to be parisian” da. Anne Berest, Audrey Diman, Caroline de Maigret eta Sopie Mas-ek plazaratutako liburu hau Parisko neska batek, bere egunerokotasunean nola jokatuko lukeen azaltzen du, irudi ezberdinak erabiliz irakurlearen atentzioa pizten du. Hasi besterik ez naiz egin eta ikaragarri gustatu zait, espero zuen gustukoa ere izatea, esango didazue!!!! 

               




No hay comentarios:

Publicar un comentario